Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
QoS v systému UMTS
Kavan, Radovan ; Hanus, Stanislav (oponent) ; Kejík, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o kvalitě služeb QoS (Quality of Service) v systému UMTS. Termín kvalita služeb je v poslední době velice používaným, a to nejen v počítačových sítích ale stále více také v sítích mobilních. Nynější systém 2. generace (2G) GSM umožňuje pouze omezeně využívat funkce QoS. Systém UMTS je již systémem 3. generace (3G) a kvalita služeb je v něm zastoupena ve větší míře a je zajišťována několika algoritmy a funkcemi. Jednotlivé funkce QoS umožňují efektivní využití rádiového rozhranní, zajišťují udržení plánovaného pokrytí oblasti a nabízejí vysokou spektrální účinnost. Funkce zajišťující kvalitu služeb jsou nazývány funkcemi RRM (Radio Resource Management). V systému UMTS existuje pět základních funkcí, kterými jsou Admission control (AC), Power control (PC), Load control (LC), Handover control (HC) a Packet scheduler (PS). Jedná se o funkce řízení přístupu do sítě, řízení výkonu, regulace zatížení sítě, řízení handoveru a plánování toku paketů (bitové rychlosti). Poslední tři funkce se obvykle označují souhrnným názvem Congestion control, tedy kontrola přetížení sítě. Diskutován je vrstvový model UMTS, rozdělení jednotlivých služeb systému, jednotlivé provozní třídy a také koncept 3GPP. V práci je pozornost zaměřena na algoritmus Admission control, tedy řízení přístupu do sítě, a to ve směru uplinku a na odlišné způsoby přístupu k modelování zátěže v buňce. Jednotlivé přístupy jsou simulovány v programu MATLAB. Na závěr je diskutováno možné využití mechanismu v reálném systému.
Optimalizace vzduchotechniky administrativní budovy
Hrbáček, Tomáš ; Uher, Pavel (oponent) ; Blasinski, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Optimalizace vzduchotechniky administrativní budovy“ se zabývá problematikou tepelné zátěže. Její pochopení a správné určení je primárním krokem ke správnému navrhování vzduchotechnických systémů. Práce je členěna do třech dílčích částí. První část práce, teoretická část, slouží k přiblížení teorie tepelných zisků a tepelné zátěže. Konkrétně se jedná o vnější část tepelné zátěže, její dělení, popis a postup výpočtu jednotlivých částí. Druhá část práce, výpočtová část, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní stavbu. Konkrétně na návrh dvou alternativních řešení stávajícího stavu vzduchotechnického zařízení v 3. NP administrativní budovy obsluhujících zasedací místnost. Jedná se o úspornější varianty, které s sebou ale oproti původnímu návrhu nesou jistá omezení ve formě snížení komfortu užívání. Objektem, pro který byly zpracovány alternativní návrhy je administrativní budova v obci Náchod v Královohradeckém kraji. Jedná se o čtyřpodlažní stavbu s plochou jednoplášťovou střechou. Uvnitř objektu se nacházejí zejména kancelářské, komunikační a hygienické prostory. Třetí část diplomové práce se zabývá aplikací a částečnou automatizací postupu výpočtu tepelné zátěže z teoretické části a zkoumá vliv plochy zasklení fasád na solární zisky různých budov. Popisuje způsob výpočtu, získaná data, a nakonec shrnuje a hodnotí výsledky. Pro výpočty byly použity software Excel a programovací jazyk VBA, jehož vývojové prostředí (IDE) je integrováno v Excelu.
Assessment Centre jako alternativní metoda výběru zaměstnanců
Lipenská, Kateřina ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá metodou Assessment Centre jako jednou z možných metod sloužících k výběru zaměstnanců a právě tento náhled na AC vymezuje i zacílení práce na představení nejen metody samotné, ale i výběru zaměstnanců obecně v kontextu personální práce a současných podmínek. Proto také zvažuje aspekty ovlivňující volbu metody AC, které vycházejí nejen z vnitřních podmínek konkrétní organizace, ale souvisí i se situací na trhu práce. Stěžejním tématem práce je představení psychodiagnostických nástrojů zaměřených na skupinu i jednotlivce. Důraz je kladen také na stanovení výběrových kritérií v rámci přípravné fáze Assessment Centre a definování obecných zákonitostí realizační fáze. S ohledem na celý výběrový proces je brán zřetel i na výstupy AC a vymezení rolí, které v AC jednotlivé osoby představují. To vše patří mezi hlavní určující principy této metody a v případě profesionálního provedení výrazně přispívá ke kvalitnímu výběru zaměstnanců. Přidaná hodnota práce pak spočívá primárně v pohledu na Assessment Centre současnou optikou, kdy na základě provedené sondy v aktuálních podmínkách popisuje podmínky a formy užití AC a s ohledem na neoddiskutovatelné výhody i rezervy identifikuje potenciální možnosti, které mohou být přínosem pro budoucnost metody AC.
Assessment centre - validita, možnosti a úskalí využívání metody ve firemní praxi
Doubková, Dagmar ; Bahbouh, Radvan (oponent) ; Kirovová, Iva (oponent)
Ve své rigorózní práci se zaměřuji na témata týkající se metody Assessment centra (AC), její validitu, reliabilitu a objektivitu. Zabývám se pravidly a etickými otázkami spojenými s používáním metody, popisuje strukturu, implementaci a možnosti reálného využití metody Assessment centra v praxi. Část práce je také zaměřena na jednotlivé metody, z nichž se celkový program Assessment centra skládá, na odlišnosti mezi Assessment centrem a Development centrem a je její vlastnosti jsou srovnávány s dalšími metodami používanými k výběru a rozvoji zaměstnanců. Další části práce je věnována pozornost psychometrickým vlastnostem metody, tyto vlastnosti jsou porovnávány s psychometrickými vlastnostmi dalších výběrových metod a to na základě strukturovaných rozhovorů s 27 HR managery a specialisty. Získaný materiál se věnuje slabým a silným stránkám a poukazuje na možnosti a úskalí a to formou SWOT analýzy. Empirická část práce zjišťuje validitu u šesti Assessment center probíhajících v rámci rozvojového program se společnosti XY a zjištěné výsledky srovnává a diskutuje oproti hodnotám uváděným v literatuře a věnuje se četnosti a vhodnosti jednotlivých kompetencí, které jsou sledované v rámci různých Assessment center. Výsledky této rigorózní práce ukazují, že je skutečně důležité, aby při přípravě a realizaci...
Assessment centre - validita, možnosti a úskalí využívání metody ve firemní praxi
Doubková, Dagmar ; Bahbouh, Radvan (oponent) ; Kirovová, Iva (oponent)
Ve své rigorózní práci se zaměřuji na témata týkající se metody Assessment centra (AC), její validitu, reliabilitu a objektivitu. Zabývám se pravidly a etickými otázkami spojenými s používáním metody, popisuje strukturu, implementaci a možnosti reálného využití metody Assessment centra v praxi. Část práce je také zaměřena na jednotlivé metody, z nichž se celkový program Assessment centra skládá, na odlišnosti mezi Assessment centrem a Development centrem a je její vlastnosti jsou srovnávány s dalšími metodami používanými k výběru a rozvoji zaměstnanců. Další části práce je věnována pozornost psychometrickým vlastnostem metody, tyto vlastnosti jsou porovnávány s psychometrickými vlastnostmi dalších výběrových metod a to na základě strukturovaných rozhovorů s 27 HR managery a specialisty. Získaný materiál se věnuje slabým a silným stránkám a poukazuje na možnosti a úskalí a to formou SWOT analýzy. Empirická část práce zjišťuje validitu u šesti Assessment center probíhajících v rámci rozvojového program se společnosti XY a zjištěné výsledky srovnává a diskutuje oproti hodnotám uváděným v literatuře a věnuje se četnosti a vhodnosti jednotlivých kompetencí, které jsou sledované v rámci různých Assessment center. Výsledky této rigorózní práce ukazují, že je skutečně důležité, aby při přípravě a realizaci...
Assessment Centre jako alternativní metoda výběru zaměstnanců
Lipenská, Kateřina ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá metodou Assessment Centre jako jednou z možných metod sloužících k výběru zaměstnanců a právě tento náhled na AC vymezuje i zacílení práce na představení nejen metody samotné, ale i výběru zaměstnanců obecně v kontextu personální práce a současných podmínek. Proto také zvažuje aspekty ovlivňující volbu metody AC, které vycházejí nejen z vnitřních podmínek konkrétní organizace, ale souvisí i se situací na trhu práce. Stěžejním tématem práce je představení psychodiagnostických nástrojů zaměřených na skupinu i jednotlivce. Důraz je kladen také na stanovení výběrových kritérií v rámci přípravné fáze Assessment Centre a definování obecných zákonitostí realizační fáze. S ohledem na celý výběrový proces je brán zřetel i na výstupy AC a vymezení rolí, které v AC jednotlivé osoby představují. To vše patří mezi hlavní určující principy této metody a v případě profesionálního provedení výrazně přispívá ke kvalitnímu výběru zaměstnanců. Přidaná hodnota práce pak spočívá primárně v pohledu na Assessment Centre současnou optikou, kdy na základě provedené sondy v aktuálních podmínkách popisuje podmínky a formy užití AC a s ohledem na neoddiskutovatelné výhody i rezervy identifikuje potenciální možnosti, které mohou být přínosem pro budoucnost metody AC.
QoS v systému UMTS
Kavan, Radovan ; Hanus, Stanislav (oponent) ; Kejík, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o kvalitě služeb QoS (Quality of Service) v systému UMTS. Termín kvalita služeb je v poslední době velice používaným, a to nejen v počítačových sítích ale stále více také v sítích mobilních. Nynější systém 2. generace (2G) GSM umožňuje pouze omezeně využívat funkce QoS. Systém UMTS je již systémem 3. generace (3G) a kvalita služeb je v něm zastoupena ve větší míře a je zajišťována několika algoritmy a funkcemi. Jednotlivé funkce QoS umožňují efektivní využití rádiového rozhranní, zajišťují udržení plánovaného pokrytí oblasti a nabízejí vysokou spektrální účinnost. Funkce zajišťující kvalitu služeb jsou nazývány funkcemi RRM (Radio Resource Management). V systému UMTS existuje pět základních funkcí, kterými jsou Admission control (AC), Power control (PC), Load control (LC), Handover control (HC) a Packet scheduler (PS). Jedná se o funkce řízení přístupu do sítě, řízení výkonu, regulace zatížení sítě, řízení handoveru a plánování toku paketů (bitové rychlosti). Poslední tři funkce se obvykle označují souhrnným názvem Congestion control, tedy kontrola přetížení sítě. Diskutován je vrstvový model UMTS, rozdělení jednotlivých služeb systému, jednotlivé provozní třídy a také koncept 3GPP. V práci je pozornost zaměřena na algoritmus Admission control, tedy řízení přístupu do sítě, a to ve směru uplinku a na odlišné způsoby přístupu k modelování zátěže v buňce. Jednotlivé přístupy jsou simulovány v programu MATLAB. Na závěr je diskutováno možné využití mechanismu v reálném systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.